Протягом багатьох років психологи та вчені різних галузей все частіше говорять про те, що лекція є однією з самих неефективних форм навчання. Як правило, під час лекції засвоюється не більше 15-20% інформації. А чого ще можна очікувати від пасивного слухання?
Але архаїчним формам завжди є заміна - інновації, і сьогодні однією з найбільш сучасних технологій є змішане навчання і одна з його форм - перевернуте навчання.
У моделі "перевернутого навчання" є свої плюси та мінуси. Але багато недоліків і запитань можна знайти до усіх інших нестандартних підходів, що з'явилися на педагогічній арені останнім часом.
Важливо інше. Ігнорувати школі той факт, що нові підходи до організації освітнього процесу тісно пов'язані з розвитком нових технологій, неможна. Тому не краще перейти від критики до спроб створити необхідні умови для впровадження інновацій, що з'являються у сфері освіти?
Радимо ознайомитися
Радимо ознайомитися
Немає коментарів:
Дописати коментар